HOW TO STYLE: LITTLE BLACK DRESS




Wearing:
Dress: Sisley
Necklace: Sisley

Iako se vrlo često desi da pobjegnem od klasičnih komada, vođena nekim drugim, najčešće aktuelnim stilovima, ipak se i nakon najjačih modnih eksperimenata pritajeno vratim na klasiku. KaA kada govorim o klasici, onda je gotovo nemoguće da ne spomenem onaj vječni, najjednostavniji izvor dobrog stila -  malu crnu haljinicu koja ostaje vjerna svim modnim zaljubljenicim, bez obzira kamo god da se usmjeravaju trendovi. Iako ju sezonski trendovi ponekad smjeste u drugi plan,  mala (vječna) crna haljina jedan je od najvećih klasika u historiji mode.
Mala crna haljina je najčešći i najjednostavniji potez u trenucima kada kada nam elegancija i praktičnost trebaju u jednom momentu. Komad koji je gotovo nepogrešiv za kombiniranje (bilo da se radi o dnevnim ili pak večernjim kombinacijama) - mala crna haljina je nezamjenjiva gotovo u bilo kojoj situaciji. Uz različite modne dodatke, ovaj komad dopušta različite modne varijacije, vodeći se pri tome samo jednim odjevnim predmetom.




Share:

4 comments

  1. Nisam ljubitelj crne boje,ali ne znam šta mi je danas.Kupila sam crnu haljinu i crne cipele(to su moje prve dve crne stvari koje sam kupila u poslednjih 5 godina) i još mi se više nego dopada ova tvoja crna kombinacija.

    ReplyDelete