SEE TROUGH BACKPACK


Wearing;
Blazer; Benetton
Pants; Lindex
Blouse; Oasap
Backpack; Moa Baggeek
Shoes; Clothes4u
Glasses; Giant Vintage
___________________________________________________________________________________________

Iako sam sa zadnjom kupljenom transparentnom torbom napravila cut, sasvim zadovoljna onim što se našlo u prikupljenoj kolekciji, posljednjih sedmica mi se po glavi vrti misao da mi opet nešto nedostaje. 
...
A nedostajao je ruksak. Torbe sve manje nosim, pa mi nije bilo teško da se između ovo dvoje, već na prvu odlučim za ruksak. Još jedan tranparentni model (Ana/Moa Baggeek je kriva) već unaprijed zamišljenog dizajna, s printom tipičnog londonskog autobusa savršeno se snašao u klasičnoj crno-bijeloj kombinaciji, ali i u jutarnoj gužvi sarajevskih ulica.


Share:

19 comments

  1. Djevojko draga, za New Yorka si!!

    ReplyDelete
  2. Preslatko Midi, ruksak je odličan! <3

    ReplyDelete
  3. predobro:) posebno rusak. Cijela me kombinacija pomalo podsjeća na nonšalatnu pariški stil.

    ReplyDelete
  4. gorgeous style! love this look so much!
    kisses to you!
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    ReplyDelete
  5. Fotke su savrsene a i kombinacija! :)

    ReplyDelete
  6. Moram da priznam da mi se ovaj put fotografije najvise svidjaju :) :) Ludilo su ! <3

    ReplyDelete
  7. Outfit za 10,odlično! xx

    ReplyDelete
  8. You are very pretty and very spring.
    The rain does not overshadow your fabulous style, and can play with the brightness of the pavement
    Beautiful photos.
    kisses

    ReplyDelete
  9. vau! very chic! i super fotografije. :)

    ReplyDelete
  10. Outfit je super, bluza mi se posebno dopada. :D

    ReplyDelete